Nu îmi pot controla aparatul de bucătărie Philips cu aplicaţia NutriU
Publicat pe 2022-05-11
Dacă nu îţi poţi controla aparatul de bucătărie Philips cu aplicaţia NutriU, află aici cauzele şi soluţiile posibile.
Accesul la internet şi reţeaua de domiciliu Asigură-te mai întâi că reţeaua de domiciliu funcţionează corect, că ai o conexiune la internet disponibilă şi că aceasta funcţionează la 2,4 GHz, deoarece dispozitivul tău Philips este echipat cu un modul Wi-Fi 802.11 b/g/n cu 2,4 GHz. Dacă routerul Wi-Fi de acasă este configurat pentru o reţea cu bandă unică de 5 GHz, acesta va fi comutat la modul de reţea cu bandă dublă, iar telefonul va fi conectat la reţeaua de 2,4 GHz.
Verifică-ţi aparatul de bucătărie Philips - Asigură-te că este conectat la priză şi pornit. - Asigură-te că este conectat la reţeaua de domiciliu (LED Wi-Fi aprins constant). - Asigură-te că dispozitivul este în continuare asociat. Poţi verifica starea de asociere în aplicaţia NutriU. - Dispozitivul Philips nu trebuie să fie prea departe de router (distanţa optimă este de maximum 1 metru). - Este la distanţă de alte aparate care blochează semnalul
Verifică-ţi dispozitivul inteligent - Asigură-te că smartphone-ul este conectat la internet. - Dacă foloseşti o conexiune VPN, dezactiveaz-o, deoarece poate cauza probleme. - Închide şi deschide aplicaţia NutriU - Goleşte memoria cache a aplicaţiei NutriU din setări. - Dezinstalează şi reinstalează aplicaţia NutriU şi începe din nou procesul de conectare şi asociere.
Dacă instrucţiunile menţionate mai sus nu te ajută, te rugăm să ne contactezi pentru analiză suplimentară.