1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Produse

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Nu pot să selectez imagini sau să fac o fotografie pentru reţeta mea din aplicaţia Philips NutriU

    Dacă nu poţi face o fotografie pentru o reţetă din aplicaţia Philips NutriU sau nu poţi selecta imagini din bibliotecă, te putem ajuta. Încearcă următoarele sfaturi şi sugestii.

    Permisiunile camerei foto nu sunt activate

    Verifică dacă permisiunile camerei foto sunt activate.

    Poţi verifica acest lucru în setările dispozitivului (de obicei, în secţiunea Confidenţialitate, în secţiunea Cameră sau direct în gestionarea aplicaţiei).

    Există o problemă cu camera

    În cazul în care permisiunile camerei foto sunt activate, dar tot nu poţi face o fotografie pentru o reţetă Philips NutriU, verifică funcţionarea corectă a camerei atunci când realizezi o fotografie obişnuită.

    Dacă nu poţi realiza o fotografie obişnuită, există o problemă cu camera.

    Dacă poţi să faci fotografii obişnuite şi permisiunile camerei foto sunt activate, te rugăm să ne contactezi. Pentru a te ajuta, va trebui să ştim versiunea sistemului tău de operare (iOS, Android, versiunea instalată) şi modelul dispozitivului tău.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.