1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Produse

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Aplicaţia Philips NutriU s-a închis sau s-a blocat

    Dacă aplicaţia NutriU se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni:  
    1. Închide şi reporneşte aplicaţia NutriU.  
    2. Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei NutriU. Caută actualizări pe App Store.  
    3. Reporneşte-ţi telefonul.
    4. Ca ultimă opţiune, poţi elimina şi reinstala aplicaţia NutriU.

    Dacă niciunul dintre sfaturile de mai sus nu a funcţionat, te rugăm să ne contactezi la nutriu-support@philips.com
     

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.