Asistenţă Philips
Aplicaţia Philips NutriU s-a închis sau s-a blocat
Publicat pe 13 March 2023
Dacă aplicaţia NutriU se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni: - Închide şi reporneşte aplicaţia NutriU.
- Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei NutriU. Caută actualizări pe App Store.
- Reporneşte-ţi telefonul.
- Goleşte memoria cache a telefonului (Setări/NutriU/Golire cache (Empty Cache))
- Ca ultimă opţiune, poţi elimina şi reinstala aplicaţia NutriU.
Dacă niciunul dintre sfaturile de mai sus nu a funcţionat, te rugăm să contactezi serviciul local de asistenţă pentru clienţi Philips.
Cauţi altceva?
Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips
Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.