1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aplicaţia Philips NutriU s-a închis sau s-a blocat

    Publicat pe 2022-04-13
    Dacă aplicaţia NutriU se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni:  
    1. Închide şi reporneşte aplicaţia NutriU.  
    2. Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei NutriU. Caută actualizări pe App Store.  
    3. Reporneşte-ţi telefonul.
    4. Goleşte memoria cache a telefonului (Setări/NutriU/Golire cache (Empty Cache))
    5. Ca ultimă opţiune, poţi elimina şi reinstala aplicaţia NutriU.

    Dacă niciunul dintre sfaturile de mai sus nu a funcţionat, te rugăm să contactezi serviciul local de asistenţă pentru clienţi Philips.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.