0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aplicaţia Philips HomeID s-a închis sau s-a blocat

    Publicat pe 20 februarie 2024
    Dacă aplicaţia HomeID se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni: 
    1. Închide şi reporneşte aplicaţia HomeID. 
    2. Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei HomeID. Caută actualizări pe App Store. 
    3. Reporneşte telefonul.
    4. Şterge memoria cache a telefonului (Setări/HomeID/Ştergere cache)
    5. Ca ultimă opţiune, poţi elimina şi reinstala aplicaţia HomeID.
    Dacă niciunul dintre sfaturile de mai sus nu a funcţionat, te rugăm să contactezi serviciul local de asistenţă pentru clienţi Philips.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.