Aparatul meu SENSEO® prepară mai puţină cafea decât înainte
Publicat pe 14 November 2023
Dacă SENSEO® a început brusc să prepare mai puţină cafea decât înainte, consultă secţiunea A. Dacă observi că în timp cantitatea de cafea preparată de SENSEO scade, consultă secţiunea B.
Setări incorecte Unele modele SENSEO® sunt prevăzute cu setări diferite pentru volumul de cafea (consultă imaginea). Verifică setările aparatului. Dacă este setat să prepare mai puţină cafea, schimbă setările utilizând instrucţiunile din manualul de utilizare.
Utilizarea după mult timp Dacă utilizezi SENSEO® după o perioadă lungă de timp, este posibil să existe aer în aparat. Acest lucru poate cauza reducerea volumului de cafea. Pentru a rezolva această problemă, încearcă să cureţi aparatul. Umple rezervorul de apă şi prepară o ceaşcă de cafea fără a utiliza capsule.
Suportul de capsule este înfundat Este posibil ca suportul de capsule al aparatului de cafea SENSEO® să fie înfundat. Încearcă să utilizezi alt suport de capsule, care a fost furnizat împreună cu aparatul. Dacă problema este rezolvată astfel, curăţă suportul de capsule cu o perie (consultă imaginea) sau în maşina de spălat vase. În cazul în care curăţarea nu rezolvă problema, poţi cumpăra un suport nou de capsule din magazinul nostru online.
S-a acumulat calcar Detartrează aparatul de cafea SENSEO® cel puţin o dată la trei luni pentru a-l menţine fără calcar. Poţi găsi instrucţiuni detaliate pentru detartrare în manualul de utilizare sau pe pagina noastră despre detartrare.
Dacă niciunul dintre aceşti paşi nu a rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.