0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Cum restabilesc seria de periere în aplicaţia Sonicare for Kids?

    Publicat pe 23 mai 2024
    În unele situaţii, este posibilă restabilirea unei serii de periaje în aplicaţia Sonicare for Kids. 
     
    1. Selectează profilul copilului în aplicaţie.
    2. Selectează butonul de calendar din partea stângă a ecranului.

    image.png
     
    3. Selectează opţiunea care spune „Calendarul meu”.
    4. Fă clic pe soare şi/sau pe lună, în funcţie de ceea ce lipseşte, astfel încât o bifă verde să apară lângă zi. Ar trebui să vezi o pictogramă galbenă unde era litera „X” roşie.

    image.png

    6. Accesează Tabloul de bord pentru părinţi.
    7. Fă clic acolo unde există semicercuri galbene. Acestea reprezintă sesiunile de dimineaţă şi de seară în care a fost solicitat creditul. Selectează bifa verde.

    image.png    image.png

    8. Acesta va acorda credit pentru sesiunile ratate anterior şi va restabili orice serii de periere!
    Dacă întâmpini în continuare probleme cu aplicaţia Sonicare for Kids, contactează-ne direct la Contactează Asistenţa Philips | Philips pentru asistenţă suplimentară.

     
     


     

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: HX6321/04 , HX6322/04 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.