0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    De ce există o scurtă perioadă de „pauză” în funcţionarea caracteristicii Traducerea plânsului?

    Publicat pe 27 august 2024
    Traducerea plânsului este o tehnologie pe bază de IA (inteligenţă artificială) care în primul rând detectează şi îţi trimite notificare dacă bebeluşul plânge. În al doilea rând, oferă o traducere a plânsului: de exemplu, dacă bebeluşului îi este foame, dacă se simte inconfortabil, dacă este iritat, somnoros sau dacă trebuie să eructeze.

    Am stabilit o limită (sau aşa-numita „pauză”) pentru a întrerupe temporar trimiterea de notificări şi traduceri ale plânsului după fiecare traducere a plânsului.

    Cercetările în rândul copiilor arată că, deşi bebeluşul plânge, acesta poate exprima sentimente diferite într-o perioadă scurtă de timp. De exemplu, bebeluşii plâng pentru că sunt somnoroşi. Cu toate acestea, în timp ce încearcă să adoarmă imediat, pot cere să mănânce alimente sau lapte pentru a se linişti (le este foame). Din acest motiv, „punem pe pauză” caracteristica pentru a evita confuzia şi excesul de diferite traduceri într-o perioadă foarte scurtă de timp. După expirarea timpului (de obicei câteva minute), caracteristica va relua automat detectarea şi analizarea stării (dacă bebeluşul plânge în continuare).

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: SCD973/26 .

    Întrebări frecvente

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.