0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aspiratorul fără fir Philips SpeedPro Max afişează un cod de eroare

    Publicat pe 27 octombrie 2022
    Dacă doreşti să afli ce înseamnă aceste coduri de eroare ale aspiratorului fără fir Philips SpeedPro Max, citeşte în continuare pentru a descoperi răspunsurile.
    Codul de eroare E4 (poate arăta ca h3 dacă priveşti invers ecranul) înseamnă că peria rotativă a aspiratorului fără fir Philips SpeedPro Max este blocată.

    Pentru a rezolva această problemă, opreşte aspiratorul fără fir, verifică peria rotativă şi îndepărtează eventualele obstrucţii precum părul, scamele, murdăria sau praful. Pentru a rezolva această problemă, opreşte aspiratorul fără fir, verifică peria rotativă şi îndepărtează orice obstacole, precum păr, scame, murdărie sau praf.

    Poţi face acest lucru urmând aceşti paşi: 

    1. Scoate peria apăsând butonul uşor. 

    1. Scoate cu mâna orice fire. 

    Sugestie: Taie orice fire încurcate cu o foarfecă (vezi imaginea A de mai jos).

    1. Fixează peria la loc. 


    În cazul în care codul de eroare apare în continuare după curăţarea periei rotative, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară

    Codul de eroare E6 (poate arăta ca 93 dacă priveşti invers) înseamnă că prin adaptorul aspiratorului fără fir Philips SpeedPro Max nu trece curent.

    Pentru a rezolva acest lucru, verifică dacă adaptorul aspiratorului fără fir este introdus corect în priza de perete şi dacă discul de încărcare (magnetic) este ataşat corect. Dacă aparatul nu funcţionează, te rugăm să ne contactezi.
     
    Cod de eroare E6 aspirator Philips SpeedPro Max
    Codul de eroare E7 (sau L3 privit invers) indică faptul că se utilizează un adaptor greşit. Asigură-te că utilizezi numai adaptorul corect furnizat iniţial cu aspiratorul fără fir. Dacă adaptorul corect nu funcţionează, te rugăm să ne contactezi.
     
    Cod de eroare E7 aspirator Philips SpeedPro Max
    Un cod de eroare SE (sau 5E sau 35 dacă priveşti invers) poate fi cauzat de mai multe motive.  

    Poţi verifica mai întâi dacă aspiratorul fără fir Philips SpeedPro Max este încărcat, utilizat sau depozitat la temperaturi prea ridicate sau prea scăzute ale camerei.

    Dacă temperatura este sub 5 sau peste 40 de grade Celsius (sub 41 sau peste 104 grade Fahrenheit):
    • Deconectează dispozitivul de la încărcător şi adu-l într-o cameră cu temperaturi între 5 şi 40 grade Celsius (41 – 104 grade Fahrenheit). Aşteaptă câteva minute pentru ca dispozitivul să îşi regleze temperatura în funcţie de temperatura din cameră şi încearcă să-l utilizezi din nou. Dacă codul de eroare persistă, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    Dacă cele de mai sus nu se aplică sau nu ajută la rezolvarea problemei, atunci ar putea exista o problemă mecanică la aspirator. Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.
    Cod de eroare SE aspirator Philips SpeedPro Max
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.