0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Culoarea inelului pentru calitatea aerului de pe purificatorul de aer Philips nu se schimbă

    Publicat pe 04 April 2023

    Când culoarea inelului luminos pentru calitatea aerului de pe purificatorul de aer Philips rămâne aceeaşi, pot fi mai multe cauze. Află mai multe aici.

    Notă: Toate imaginile afişate mai jos sunt doar reprezentări generice; pot exista unele diferenţe între anumite aparate.

    Senzorul de calitate a aerului (D în imaginea de mai jos) trebuie să fie curat şi uscat pentru ca purificatorul de aer să funcţioneze corect şi pentru ca inelul să ofere indicaţii corecte.

    Curăţă senzorul de calitate a aerului cu beţişoare de urechi umezite, apoi usucă-l cu beţişoare de urechi uscate.

    Sensor and filters in Philips Air Purifiers

    Atunci când aer poluat continuă să pătrundă în cameră, aerul care a fost curăţat de purificator va fi înlocuit de aer poluat. Din cauza acestui lucru, inelul luminos pentru calitatea aerului de pe purificatorul de aer Philips nu se va modifica.

    Te rugăm să verifici calitatea aerului din afara camerei (poţi face acest lucru folosind Air Matters sau o aplicaţie similară). În cazul în care calitatea aerului de afară este slabă, îţi recomandăm să închizi toate geamurile astfel încât aerul care a fost purificat să nu fie poluat din nou.

    Mobila nouă poate emana gaze timp de mai multe săptămâni. Aceste gaze sunt detectate de senzorul pentru calitatea aerului, caz în care inelul luminos pentru calitate nu se modifică.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.