0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Există cafea măcinată în interiorul/sub unitatea de preparare a espressorului Philips/Saeco.

    Publicat pe 2018-10-08

    Este normal să existe cafea măcinată în interiorul espressorului Philips/Saeco sau sub unitatea de preparare. Descoperă cum să-ţi păstrezi espressorul în stare perfectă.

    Unele urme de cafea măcinată au rămas după testare

    Testăm toate aparatele înainte de a părăsi fabrica. Deşi aparatul a fost curăţat cu grijă, este posibil să rămână unele resturi de cafea. Cu toate acestea, garantăm că aparatul este complet nou.

    Acest lucru este normal din cauza fineţii cafelei măcinate

    • Deoarece cafeaua este măcinată fin, este normal să rămână unele urme de cafea în interiorul aparatului şi sub unitatea de preparare
    • Curăţă săptămânal unitatea de preparare şi partea interioară a aparatului cu o lavetă umedă

    Pistonul unităţii de preparare nu este bine uns

    1. OPREŞTE aparatul şi aşteaptă până când nu se mai aude niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde)
    2. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o cu apă curată, acordând o atenţie deosebită filtrului de pe unitatea de preparare
    3. Asigură-te că unitatea de preparare este bine lubrifiată; vizionează filmul pentru instrucţiuni
    4. Reinstalează unitatea de preparare, recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere şi închide uşiţa de service
    5. PORNEŞTE aparatul
    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.