1
Produse

Series 5000 Espressoare complet automate

3 băuturi, Sistem clasic de spumare a laptelui, Alb, AquaClean EP5311/10

Depanare

Espressorul meu Philips/Saeco afişează un cod de eroare

În cazul în care espressorul Philips afişează o eroare, va apărea un afişaj roşu cu o pictogramă, împreună cu un cod, cum ar fi 01, 03, 04, 05, 11, 14 sau 19. Mai jos găseşti ce înseamnă codurile de eroare şi modul în care să le rezolvi.

Notă: În cazul în care espressorul indică alte coduri de eroare care nu sunt menţionate mai sus, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară, deoarece aparatul trebuie trimis în service.

Cod de eroare 01: Râşniţă de cafea nu funcţionează corect

Atunci când apare codul E01, indică faptul că râşniţa de cafea nu poate funcţiona corect din cauza înfundării pâlniei pentru cafea cu cafea măcinată.
Pentru a rezolva problema, desfundă pâlnia pentru cafea şi efectuează o curăţare suplimentară cu un aspirator. Urmează întotdeauna etapele de mai jos:

  1. Opreşte aparatul şi aşteaptă până când este complet oprit şi nu mai scoate niciun zgomot (acest lucru durează aproximativ 15-20 de secunde)
  2. Scoate unitatea de preparare
  3. Deschide capacul pâlniei pentru cafea premăcinată şi introdu coada de lingură în pâlnie.
    Notă: Dacă nu există pâlnie pentru cafea premăcinată, introdu coada de lingură în pâlnia de cafea începând de jos
  4. Mişcă coada de lingură în sus şi în jos până când cafeaua măcinată înfundată cade. Poate fi necesară forţă.
  5. Îndepărtează cafeaua măcinată căzută cu un aspirator
  6. Apoi pune aspiratorul pe ieşirea din pâlnia pentru cafea şi acoperă pâlnia pentru cafea premăcinată cu mâna. Sau invers, pune aspiratorul în partea de sus şi acoperă partea de jos.
  7. Pune înapoi unitatea de preparare, porneşte aparatul şi prepară un espresso
  8. După preparare, verifică dacă în pâlnie nu este cafea măcinată. Dacă există cafea măcinată în pâlnie, repetă procedura de desfundare.

Notă:

  • Pentru a preveni înfundarea pâlniei pentru cafea
  • Nu turna/vărsa apă în recipientul pentru boabe de cafea
  • Curăţă săptămânal pâlnia pentru cafea
Desfundarea pâlniei pentru cafea a espressorului Philips

Cod de eroare 03: Unitatea de preparare este murdară

Atunci când apare codul E03, unitatea de preparare conţine prea multă murdărie şi nu poate funcţiona bine. Clăteşte unitatea de preparare pentru a rezolva problema. Consultă instrucţiunile de curăţare de mai jos:

  1. Opreşte aparatul şi aşteaptă până când este complet oprit şi nu mai scoate niciun zgomot (acest lucru durează aproximativ 15-20 de secunde)
  2. Deschide uşa de serviciu şi scoate unitatea de preparare apăsând butonul „PUSH” către partea dreaptă, menţinându-l şi trăgându-l spre tine
  3. Clăteşte temeinic unitatea de preparare cu apă călduţă şi las-o să se usuce liber înainte de a o aşeza înapoi
Play Pause

Cod de eroare 04: Unitatea de preparare nu este bine introdusă

Atunci când apare codul E04, unitatea de preparare nu este în poziţie. Deschide uşa de serviciu a aparatului şi împinge unitatea de preparare în poziţie. Atunci când aceasta este în poziţie, vei auzi un clic.

Cod de eroare 05: Există aer în circuitul de apă

Pentru a evacua aerul din aparat, urmează paşii de mai jos:

  1. OPREŞTE aparatul
  2. Goleşte rezervorul de apă şi scoate filtrul AquaClean sau orice alt filtru de apă
  3. Umple rezervorul de apă şi pune-l la loc
  4. PORNEŞTE aparatul. Atunci când aparatul este încălzit, selectează apă fierbinte şi lasă să curgă 2-3 ceşti de apă fierbinte

Dacă utilizezi un filtru de apă AquaClean, urmează aceşti paşi suplimentari pentru a te asigura că filtrul este pregătit şi corect instalat pentru utilizare:

  1. Scutură filtrul de apă AquaClean timp de 5 secunde
  2. Introdu filtrul cu capul în jos într-un vas/bol cu apă şi aşteaptă până când nu mai ies bule de aer
  3. Pune filtrul în rezervorul de apă şi umple rezervorul cu apă
  4. Reporneşte aparatul, oprindu-l şi apoi pornindu-l din nou
  5. Selectează apă fierbinte şi distribuie 2-3 ceşti de apă fierbinte
Play Pause

Cod de eroare 14: Aparatul s-a supraîncălzit

Atunci când apare codul 14, indică faptul că espressorul s-a supraîncălzit. Pentru a rezolva problema, opreşte aparatul şi lasă-l timp de 30 de minute până când se răceşte.

Cod de eroare 11 sau 19: Aparatul trebuie să se adapteze la temperatura camerei

Atunci când apar codurile 11 sau 19, lasă aparatul o perioadă de timp pentru a se regla de la transport/temperatura din exterior la temperatura camerei. Acest lucru se poate întâmpla mai des în timpul iernii, în special când este rece şi temperaturile exterioare sunt în jur de zero grade.

Opreşte aparatul timp de 30 de minute şi reporneşte-l.

În cazul în care espressorul indică alte coduri de eroare sau dacă soluţiile nu rezolvă problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: EP5311/10 , EP5335/10 , EP5331/10 , EP5330/10 , EP5310/10 , HD8827/12 , SM5460/10 , SM7683/00 , SM7580/00 , SM5573/10 , SM5570/10 , SM5473/10 , EP3363/10 , EP3362/00 , HD8925/09 , EP3551/10 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8922/09 , HD8915/01 , HD8827/09 , HD8975/01 , HD8916/09 , HD8652/59 , HD8829/09 , HD8834/19 , HD9712/11 , HD8858/01 , HD8652/91 , HD8924/09 , HD8927/09 , HD8834/09 , HD8844/09 , HD8965/01 , HD8919/59 , HD8917/09 , HD8914/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8651/09 , HD9712/01 , HD8841/09 , HD8824/09 , HD8821/09 , HD8651/29 , HD8651/19 , HD8662/09 , HD8752/99 , HD8753/94 , HD8743/31 , HD8643/09 , HD8862/09 , HD8645/09 , HD8768/29 , HD8752/95 , HD8753/96 , HD8751/71 , HD8881/09 , HD8753/95 , HD8752/85 , HD8761/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8769/19 , HD8768/09 , HD8763/09 , HD8769/09 , HD8761/01 , HD8920/09 , HD8953/19 , HD8954/09 , HD8857/09 , HD8750/19 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/19 , HD8751/19 , HD8752/49 , HD8743/19 , HD8745/09 , HD8745/19 , HD8747/09 , HD8833/19 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8854/09 , HD8856/09 , HD8943/19 , HD8943/29 , HD8944/09 , HD8946/09 . mai multe M. puţin

Nu este ceea ce cauţi?