Pentru Consumatori
Produse
NOU

Saeco PicoBaristo Espressor super automat

11 băuturi, Carafă pentru lapte integrată, PianoBlack, AquaClean HD8925/09

Depanare

My Philips/Saeco afişează o cheie roşie/o eroare

Dacă pe afişajul espressorului Philips/Saeco apare codul de eroare 1, 3, 4, 5 sau 14, te putem ajuta cu unele soluţii simple. Pentru oricare alte coduri de eroare, îţi recomandăm să aduci espressorul Philips/Saeco la un centru de service.

E01

Desfundă pâlnia pentru cafea cu o coadă de lingură

  1. OPREŞTE aparatul şi aşteaptă până când nu se mai aude niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde)
  2. Scoate unitatea de preparare
  3. Deschide capacul pâlniei pentru cafea premăcinată şi introdu coada de lingură în pâlnie
    Notă: dacă nu există pâlnie pentru cafea premăcinată, introdu coada de lingură în partea de jos a pâlniei de cafea
  4. Mişcă coada de lingură în sus şi în jos până când cafeaua măcinată înfundată cade. Notă: Poate fi necesară forţă.
  5. Îndepărtează cafeaua măcinată căzută şi reinstalează unitatea de preparare
  6. Prepară un espresso
  7. După preparare, verifică dacă în pâlnie nu este cafea măcinată. Dacă există cafea măcinată în pâlnie, repetă procedura de desfundare

Doar pentru aparatele GranBaristo sau Moltio; există boabe de cafea prinse între/sub recipientul detaşabil pentru boabe

  1. Scoate recipientul pentru boabe din aparat
  2. Dezasamblează recipientul pentru boabe şi curăţă ambele părţi
  3. Îndepărtează cu o lavetă toate resturile de cafea de sub recipientul pentru boabe de cafea

Pentru a preveni înfundarea pâlniei pentru cafea

  • Nu turna/vărsa apă în recipientul pentru boabe de cafea
  • Curăţă săptămânal pâlnia pentru cafea
Unblocking coffee funnel 1.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E03

Curăţă şi lubrifiază unitatea de preparare

  1. OPREŞTE aparatul şi aşteaptă până când nu se mai aude niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde)
  2. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o cu apă curată, acordând o atenţie deosebită filtrului de pe unitatea de preparare
  3. Asigură-te că unitatea de preparare este bine lubrifiată; vizionează filmul pentru instrucţiuni
  4. Reinstalează unitatea de preparare, recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere şi închide uşiţa de service
  5. PORNEŞTE aparatul
Rinse Brew group.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E04

Reintrodu unitatea de preparare şi asigură-te că este blocată în poziţie

  1. OPREŞTE aparatul şi aşteaptă până când nu se mai aude niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde)
  2. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o cu apă curată, acordând o atenţie deosebită filtrului de pe unitatea de preparare
  3. Setează unitatea de preparare în poziţia neutră; altfel, nu poate fi introdusă. Vizionează filmul pentru instrucţiuni
  4. Reintrodu unitatea de preparare şi asigură-te că este blocată în poziţie. Vei auzi un clic atunci când este blocată şi introdusă corect
  5. Reinstalează recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere şi închide uşiţa de service
  6. PORNEŞTE aparatul
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E05

Acest lucru indică faptul că există aer în sistem sau tuburile interne sunt înfundate cu depuneri de calcar.
Verifică situaţiile şi soluţiile mai jos.

Atunci când foloseşti un filtru AquaClean/Brita

  1. Scoate filtrul din rezervorul de apă şi OPREŞTE şi REPORNEŞTE aparatul
  2. Dacă mesajul dispare, filtrul nu a fost pregătit corespunzător sau era înfundat. Curăţă sau înlocuieşte filtrul.

Mesajul este afişat imediat ce aparatul este pornit

  1. OPREŞTE aparatul.
  2. Scoate rezervorul de apă şi îndepărtează orice boabe de cafea de pe fundul compartimentului rezervorului de apă.
  3. Verifică dacă nu cumva conducta de abur este înfundată. Îndepărtează depunerile de calcar/murdăria din conducta de abur cu ajutorul unui ac
  4. REPORNEŞTE aparatul şi prepară 2-3 ceşti de apă fierbinte.

Mesajul este afişat în timpul preparării

  1. OPREŞTE aparatul.
  2. Curăţă şi lubrifiază unitatea de preparare
  3. Doar pentru Exprelia/Xelsis: Roteşte butonul SBS în poziţia de mijloc şi reporneşte aparatul

Mesajul este afişat imediat după sau în timpul detartrării

  • Depuneri de calcar blochează sistemul. Opreşte aparatul timp de o oră. Dacă mesajul dispare, detartrează aparatul deoarece încă prezintă depuneri de calcar.
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E14

Aparatul s-a supraîncălzit

Opreşte aparatul şi aşteaptă 60 de minute.

Alt cod de eroare

Dacă se afişează alt cod de eroare. Dacă aparatul are nevoie de service, contactează Centrul de asistenţă pentru clienţi pentru ajutor.
Error 2 (Eroare 2)
Error 10 (Eroare 10)
Error 11 (Eroare 11)
Error 14 (Eroare 14)
Error 15 (Eroare 15)
Error 19 (Eroare 19)
Error 22 (Eroare 22)
Error 23 (Eroare 23)

Niciuna dintre soluţiile propuse nu m-a ajutat

Dacă aparatul are nevoie de service, contactează Centrul de asistenţă pentru clienţi pentru ajutor.

Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: HD8925/09 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8922/09 , HD8915/01 , HD8916/09 , HD8975/01 , HD8834/19 , HD8858/01 , HD8924/09 , HD8927/09 , HD8834/09 , HD8844/09 , HD8965/01 , HD8919/59 , HD8917/09 , HD8914/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8841/09 , HD8752/99 , HD8753/94 , HD8862/09 , HD8768/29 , HD8752/95 , HD8753/96 , HD8751/71 , HD8881/09 , HD8753/95 , HD8752/85 , HD8761/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8769/19 , HD8768/09 , HD8763/09 , HD8769/09 , HD8761/01 , HD8920/09 , HD8953/19 , HD8954/09 , HD8857/09 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/19 , HD8751/19 , HD8752/49 , HD8833/19 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8854/09 , HD8856/09 , HD8943/19 , HD8943/29 , HD8944/09 , HD8946/09 . mai multe M. puţin

Nu este ceea ce cauţi?

Ţi-am răspuns la întrebare?

Dacă nu, contactează-ne.