Pentru Consumatori
Produse
NOU
Avent Aplicaţia uGrow pentru bebeluşi sănătoşi

Avent Aplicaţia uGrow pentru bebeluşi sănătoşi

Android şi iOS SCD888/26

Depanare

Nu mă pot deconecta de la aplicaţia uGrow Philips Avent

Dacă întâmpini dificultăţi la deconectarea de la aplicaţia uGrow Philips Avent, soluţia poate fi simplă. Află cum poţi rezolva singur problema.

Conectarea la internet

Dacă ai introdus date noi şi nu ai conexiune la internet, nu vei putea să te deconectezi. Mai întâi trebuie să stabileşti o conexiune la internet, astfel încât noile date să se sincronizeze în cloud şi să fie salvate. Astfel, nu vei pierde accidental momente sau informaţii importante. După ce stabileşti o conexiune la internet, sincronizarea are loc automat.

Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: SCD888/26 .

Nu este ceea ce cauţi?

Ţi-am răspuns la întrebare?

Dacă nu, contactează-ne.