Inovația Philips

în fiecare casă!

Campanii implementate cu succes


 

Soluţiile noastre L&I presupun următoarele :

 
Programe pentru clienţi
(B2C)
  • Campanii de loializare a clienţilor; 
  • Scheme de incentivare a clienţilor; 
  • Premii pentru clienţi; 
  • Campanii pentru clienţii VIP (carduri bonus)
Programe pentru Business
(B2B)
  • Schema recompensare pentru clienţii B2B;
  • Incentivări pentru forţa de vânzări parteneră;
  • Cadouri oferite partenerilor externi : workshop-uri, conferinţe etc.

 

Programe pentru angajaţi
 
  • Programe de recompensare pentru clienţi;
  • Programe de recunoaştere a performanţei pentru agenţii de vânzări;
  • Cadouri din partea firmei pentru angajaţi.


Mecanismul de loializare poate fi diferit de la o companie la alta, programele fiind personalizate, concepute special pentru afacerea dvs., complet adaptate identității brandului dvs., complet funcționale și cu opțiuni flexibile pentru utilizare atât pe termen scurt cât și pe termen lung.


Spre exemplu:

  1. Clientul primește un discount de 25% la cumpărături în valoare de "x".
  2. Clientul este direcționat către o pagină dedicată, unde își poate folosi discountul.
  3. Clientul achiziționează produsele folosind discountul* primit, iar coletul îi va fi livrat la domiciliu.

    *Numarul de produse se va agrea de comun acord (8 – 10 produse) si discountul variaza in functie de produs: până la 40%

Cum te putem ajuta?

 

Pentru mai multe detalii referitoare la programele noastre de loializare şi stimulare, te rugăm, nu ezita să ne contactezi.