Philips România transformă trei „Idei de viitor" în realitate


O iniţiativă de responsabilitate socială corporatistă Philips România

septembrie 8, 2014

8 septembrie 2014, Bucureşti, România„Idei de viitor”, platforma de responsabilitate socială a Philips România ce are ca obiectiv îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a copiilor, anunţă câştigătorii competiţiei de idei. Cele trei idei câştigătoare sunt: curs prenatal de nutriţie a copilului, care propune cursuri de informare pentru viitoarele mămici privind alimentaţia în timpul perioadei de sarcină, bancă pentru depozitarea laptelui de mamă, o inovaţie în acest moment pentru România şi parcuri luminate din anvelope uzate, o idee inovatoare care propune crearea unor spaţii de joacă construite din anvelope uzate, în comunităţile din România slab dezvoltate.

Philips România va demara implementarea acestor trei idei până la finalul anului printr-o investiţie totală în valoare de 100.000 Euro.

 

Platforma "Idei de viitor" a adresat un îndemn tuturor românilor să se implice în dezvoltarea armonioasă a copiilor din perioada de sarcină până la primii paşi în viaţă şi să înscrie în competiţie o idee inovatoare care poate schimba în bine realitatea de multe ori dură şi neprietenoasă în care trăiesc aceştia.

 

"Ne bucurăm foarte mult să vedem că programul „Idei de viitor”, lansat în premieră pentru România, a fost un real succes. Inovaţia este extrem de importantă pentru dezvoltarea unei societăţi şi considerăm că interacţiunea dintre companii şi public pe acest subiect poate fi una extrem de valoroasă, cum s-a dovedit şi de această dată. Datorită acestui proiect şi a răspunsului pozitiv al oamenilor la invitaţia adresată, avem şansa să sprijinim realizarea a trei idei inovatoare care răspund nevoilor actuale ale românilor pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor. Multumim tuturor pentru implicare şi pentru contribuţia adusă la succesul acestui proiect "  a afirmat Robin van Rozen, CEO al companiei Philips Europa de Sud Est.

 

Ca urmare a campaniei desfăşurate în perioada iunie – august 2014, platforma "Idei de viitor" a strâns în competiţie peste 1.000 de idei de proiecte, în cadrul celor 3 teme, astfel: 291 în cadrul temei Perioada de sarcină”, 422 pentru „Start sănătos în viaţă” şi 310 idei pentru „Recreere prin lumină”. Temele alese au fost discutate şi validate în prealabil cu specialişti în medicină, mediu, arhitectură şi protecţie socială. Pe platforma online dedicată, www.ideideviitor.ro, pentru fiecare temă în parte, oamenii au fost invitaţi să contribuie cu idei inovatoare pe parcursul a opt săptămâni, construind astfel o dezbatere publică având ca punct de plecare copiii şi inovaţia. Săptămânal, au fost votate şi premiate ideile înscrise, platforma fiind accesată în total de 138.400 vizitatori unici. Ulterior, un juriu format din specialişti din cele trei domenii, alături de lideri de opinie, au selectat nouă idei relevante, creative, realiste şi orientate spre oameni, care au fost supuse în final votului public pentru desemnarea celor trei idei câştigătoare finale, câte una pentru fiecare temă.

 

Toate ideile înscrise pot fi accesate pe site-ul dedicat, www.ideideviitor.ro, în secţiunea Galerie.

 

Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi.

Persoană de contact: Mihaela Rădăcină - E-mail: mihaela.radacina@ogilvy.com 

Despre Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătăţesc calitatea vieţii, în domeniile sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor de iluminat. Având sediul central în Olanda, Philips are vânzări de 24,8 miliarde Euro în 2012 şi aproximativ 113.000 de angajaţi în peste 100 de ţări. Compania este lider pe pieţele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului, precum şi pe pieţele produselor electrice de bărbierit şi de îngrijire corporală pentru bărbaţi şi a celor de îngrijire a sănătăţii bucale. Ştiri despre Philips găsiţi pe www.philips.com/newscenter.

.