Provocarea inedită pentru o călătorie în spațiu alături de cel mai avansat aparat de bărbierit, Philips seria 9000, continuă și în acest an

martie 3, 2015

Peste 800 de participanți din România s-au înscris deja în competiție

Pasionații de experiențe inedite își pot înscrie ideile creative pe www.philips.ro/provocareaspatiului până la finalul lunii aprilie 2015

 

 

  București, 21 ianuarie 2015 – Cea mai spectaculoasă competiție a anului trecut, care va oferi șansa unui român să călătorească în spațiu, continuă și în acest an. Astfel, pasionații de experiențe inedite își pot înscrie ideile creative pe web site-ul dedicat,  www.philips.ro/provocareaspatiului până la finalul lunii aprilie 2015.

 

Participarea în concurs este gratuită, premiul cel mare fiind acordat celui mai

creativ răspuns la întrebarea “Tu ce ai vrea să faci în spațiu?”.

 

Continuarea competiției vine ca urmare a entuziasmului participanților, cât și pentru a oferi unui număr și mai mare de români șansa să participe în competiție și, în final, un singur câștigător să călătorească în spatiu. Până în prezent, peste 800 de participanți din România s-au înscris deja în competiție pentru premiul surprinzător, călătoria în spațiu, care va avea loc în anul 2016.

 

Provocarea spațiului a fost lansată în România în luna noiembrie 2014, fiind parte din parteneriatul Philips la nivel global cu experții pionieri în călătoriile comerciale în spațiu, XCOR Space Expeditions, pentru a testa ultimele tehnologii de bărbierit electric într-un mediu cu gravitație zero. Rezultatul acestui parteneriat este aparatul de bărbierit electric Philips seria 9000, cel mai avansat aparat de bărbierit de până acum, care oferă cel mai neted barbierit chiar și în spațiu, fără a compromite confortul. Pentru mai multe detalii despre noul Philips seria 9000, accesați pagina web dedicată.

 

Cum se va desfășura călătoria în spațiu

 

 

  Experiența spațială va începe de la unul dintre cele două aeroporturi spațiale: Curacao sau Mojave. Aici va începe călătoria la bordul uneia dintre cele două nave spațiale, Lynx Mark I sau Lynx Mark II. Acestea sunt echipate cu un sistem independent de decolare și aterizare, astfel încât nu există rachete de propulsare sau alte elemente care vor fi detașate după decolare.

 

În faza de decolare, pasagerul se află lângă pilot, împreună cu care se asigură că toate condițiile necesare au fost îndeplinite. Decolarea propriu-zisă presupune accelerația extrem de rapidă pe pistă, urmată de ascensiunea rapidă și abruptă care permite o priveliște unică asupra cerului. În acest moment, la 58 de secunde de la începerea decolării, se va atinge viteza sunetului. După încă două minute, nava atinge viteza Mach 3, performanță cu greu atinsă chiar și de piloții avioanelor de vânătoare.

 

În următoarea etapă, la o altitudine de aproximativ 60 de km, pilotul stinge motoarele și începe zborul parabolic (pe o traiectorie de zbor eliptică). În acest moment, în navă este liniște completă, iar echipajul se află în imponderabilitate pentru câteva minute. Înălțimea maximă a zborului este atinsă la 103 km deasupra suprafeței Pământului (spațiul cosmic începe oficial de la altitudinea de 100 de km). Aici cerul este complet negru, iar curbura globului pământesc este clar vizibilă.

 

După câteva minute petrecute la această altitudine, nava spațială începe să coboare cu viteză. Pentru a încetini, se realizează o manevră de retragere, în timpul căreia pasagerii vor experimenta o forță 4G pentru aproximativ 20 de secunde. Urmează etapa de planare, în care nava va coborî lent pe o traiectorie spiralată, care va permite pasagerilor să vadă o priveliște de nedescris a Pământului. După încă 40 de minute, nava aterizează la una dintre cele două aeroporturi spațiale, Curacao sau Mojave. Întregul zbor durează aproximativ o oră.

 

Pentru mai multe informații despre XCOR Space Expeditions, călătoriile comerciale în spațiu și training-urile organizate, accesați web site-ul http://spacexc.com/en/home/.

 

Despre Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătăţesc calitatea vieţii în domeniile sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor de iluminat. Având sediul central în Olanda, Philips a raportat vânzări de 24,8 miliarde Euro în 2012 şi aproximativ 114.000 de angajaţi în peste 100 de ţări. Compania este lider pe pieţele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului, precum şi pe pieţele produselor electrice de bărbierit şi de îngrijire corporală pentru bărbaţi şi a celor de îngrijire a sănătăţii bucale. Ştiri despre Philips găsiţi pe www.philips.com/newscenter.

.